עתירה לעליון: למנוע ממנדלבליט לקחת חלק במינויים

ישראל רובין No Comments on עתירה לעליון: למנוע ממנדלבליט לקחת חלק במינויים

עו"ד כנרת בראשי עתרה לביהמ"ש העליון בדרישה למנוע מהיועמ"ש אביחי מנדלבליט לקחת חלק במינויים, לאור ראיה חדשה בתיק הרפז. ראיה שלדבריה, מצביעה על מעשים פסולים של מנדלבליט בתקופתו כפצ"ר

בית המשפט העליון צילום: Lior Mizrahi/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד כנרת בראשי הגישה עתירה בהולה לבית המשפט העליון בדרישה למנוע מהיועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט לקחת חלק במינויים, וזאת לאור ראיה חדשה שלדבריה הגיעה אליה, שתוכנה שיחה בין מנדלבליט בתקופתו כפרקליט צבאי ראשי לבין גבי אשכנזי (אז הרמטכ"ל) בפרשת הרפז, שבה הוא, לדבריה, משבש הליכה חקירה, מדיח פרקליטים, משבש הליכי משפט ושותף לפשע של השמדות ראיות, כך לטענת עו"ד בראשי.

בראשי מבקשת מהעליון לתת צו על תנאי כדי שהיועמ"ש מנדלבליט יסביר מדוע לא ימשוך את ידו מכל עיסוק ו/או התערבות בסוגיית מינוי ואיוש תפקיד פרקליט המדינה וזאת בשל ניגוד עניינים, וכן שמנדלבליט יחיל על עצמו את כללי ניגוד העניינים שהוא דורש מאחרים, לרבות ובמיוחד, מראש הממשלה נתניהו. את העתירה הגיש בשמה של בראשי עו"ד יורם שפטל.

בהודעה שהוציאה בראשי לתקשורת נחשף תוכן השיחה החסויה – אותה ראיה שהגישה לביהמ"ש העליון. בפרקליטות המדינה ביקשו להזכיר כי התמלילים המצורפים בעתירה אסורים בפרסום עקב סיווגה של אותה שיחה כהאזנת סתר.

"במענה לפניות כתבים לגבי עתירה לבג"ץ שהגישה עו"ד כנרת בראשי, נבקש להבהיר למען הסר ספק, כי התמלילים המצוטטים בעתירה לקוחים מתוך שיחה שסווגה בשעתו ע"י הגורמים המוסמכים כהאזנת סתר, והדבר אף פורסם ברבים. כידוע, פרסום תוכנה של האזנת סתר וכן הפרה של צווי איסור פרסום הם בגדר עבירות פליליות", מסרו בהודעה לתקשורת.



0 תגובות